W związku  z uruchomieniem w naszym liceum  Internetowego dziennika lekcyjnego,  który daje  możliwość  sprawdzania postępów w nauce oraz  frekwencji uczniów,  rodzice i opiekunowie, chcący  korzystać  z „ Panelu dla rodziców” proszeni są  o podanie swoich adresów e-mailowych, które niezbędne będą do logowania do systemu.

Korzystanie z „Dziennika elektronicznego”  dla rodziców/opiekunów jest bezpłatne Warunkiem korzystanie z „Panelu dla rodzica” jest udostępnienie adresu e-mailowego rodzica/opiekuna.

Adresy e-mailowe  można udostępnić  w formie pisemnego  oświadczenia   lub przesłać na  e-malia szkoły: iwaszkiewiczlo@gmail.com, podając : Nazwisko i imię  rodzica/opiekuna oraz nazwisko i imię ucznia oraz klasę, do której uczęszcza uczeń z dopiskiem: Wyrażam  zgodę  na przetwarzanie danych na potrzeby szkoły zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.z2002 r nr 101,poz.926 z póź. zmianami.

 

Po wprowadzeniu danych do systemu rodzice/opiekunowie dostaną informację zwrotną dotyczącą logowania.