W związku z uruchomieniem w naszym liceum Internetowego dziennika lekcyjnego, który daje możliwość sprawdzania postępów w nauce oraz frekwencji uczniów, rodzice i opiekunowie, chcący korzystać z „ Panelu dla rodziców” proszeni są o podanie swoich adresów e-mailowych, które niezbędne będą do logowania do systemu.
Korzystanie z „Dziennika elektronicznego” dla rodziców/opiekunów jest bezpłatne. Warunkiem korzystanie z „Panelu dla rodzica” jest udostępnienie adresu e-mailowego rodzica/opiekuna.
Adresy e-mailowe można udostępnić w formie pisemnego oświadczenia lub przesłać na e-malia szkoły: iwaszkiewiczlo@gmail.com, podając : Nazwisko i imię rodzica/opiekuna oraz nazwisko i imię ucznia oraz klasę, do której uczęszcza uczeń z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby szkoły zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.z2002 r nr 101,poz.926 z póź. zmianami.
Po wprowadzeniu danych do systemu rodzice/opiekunowie dostaną informację zwrotną dotyczącą logowania.